146447
Książka
W koszyku
1. Znaczenie świadomości fonologicznej w początkowej nauce czytania i pisania; 2. Pojęcie świadomości fonologicznej; 3. Świadomość fonologiczna w opanowaniu umiejętności czytania i pisania; 4. Świadomość fonemowa a trudności w nauce czytania i pisania; 5. Poziomy świadomości fonologicznej; 6. Diagnoza świadomości fonologicznej; 7. Kształtowanie świadomości fonologicznej; 8. Rola automatyzacji w nauce czytania i pisania; 9. Dekodowanie jako umiejętność Uczenie się umiejętności dekodowania; 10. Wnioski; Część 1. Zabawy z rymami; 1. Wprowadzenie w świat dźwięków mowy; 1.1. Literatura dziecięca; 2. Rymy; 2.1. Rozpoznawanie rymów; 2.2. Tworzenie rymów; 2.3. Zabawy z rymami; Część 2. Głoski zaczynające i kończące słowa; 1. Głoski zaczynające i kończące słowa; 1.1. Wyodrębnianie głosek zaczynających i kończących słowa; 1.2. Podawanie słów zaczynających się taką samą głoską; 1.3. Zabawy z głoskami zaczynającymi i kończącymi słowa; Część 3. Głoska a litera; 1. Analiza i synteza sylabowa i fonemowa; 1.1. Analiza i synteza sylabowa; 1.2. Wyszukiwanie znaczących części słowa; 1.3. Łączenie sylab w słowa; 2. Analiza i synteza fonemowa; 2.1. Dzielenie słów na głoski; 2.2. Wyszukiwanie słowa w słowie; 3. Głoska a litera. [JK]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32716 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej