145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99217 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38172 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46783 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kompetencje i dysfunkcje komunikacyjne osób z ASD – ujęcie rozwojowe  ; Komunikacja osób ze spektrum autyzmu – w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań ; Komunikacja społeczna u dzieci ze spektrum autyzmu w świetle prekursorów rozwoju teorii umysłu  ; Mowa ciała dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem jako partner dialogu ; Relacje z innymi jako podstawa komunikacji społecznej osób z autyzmem ; Behawioralna koncepcja nabywania języka oraz rozwijania mowy i komunikacji u osób z autyzmem  ; Wybór właściwej metody AAC do rozwijania umiejętności porozumiewania się dzieci ze spektrum autyzmu ; Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Obraz narzędziem komunikacji – znaki i strategie wizualne w usprawnianiu społecznego zrozumienia i komunikacji osób z ASD ; Zastosowanie AAC w kształtowaniu samoświadomości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem w szkole Wybrane narzędzia komunikacji alternatywnej i wspomagającej wykorzystywane w procesie edukacji osób z autyzmem  ; AAC – Piktogramy w komunikacji i edukacji osób z autyzmem ; Picture Exchange Communication System (PECS) jako metoda rozwijania umiejętności komunikowania się dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Video modeling jako alternatywna metoda usprawniania komunikacji społecznej dzieci z autystycznego spektrum zaburzeń ; Technologia wspomagająca jako wsparcie komunikacji alternatywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Rola rytmu i elementów muzykoterapii podczas prób nawiązywania interakcji komunikacyjnej z dziećmi autystycznymi ; Komunikacja osób głuchych z autyzmem ; Wspomaganie rozwoju komunikacji osób z autyzmem w świetle przepisów prawa oświatowego  ; Mity i fakty o AAC i naturalnym rozwoju mowy. 
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla profesjonalistów, praktyków, studentów pedagogiki specjalnej, psychologii, logopedii i audiofonologii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej