145951
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100695 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38587 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98715 /371 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 140.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Narzędzia marketingowe w edukacji ; Sposoby reprezentowania placówki w praktyce ; Identyfikowanie potrzeb klientów (rodziców i uczniów) w aspekcie budowania marki placówki ; Budowanie wizerunku placówki edukacyjnej ; Kultura organizacji pracy w placówce ; Rola nauczyciela w budowaniu wizerunku placówki ; Public relations w edukacji ; Rządzenie wizerunkiem w sytuacji kryzysowej ; Marketing szeptany ; Od teorii do praktyki ; Podsumowanie rozważań o budowaniu wizerunku placówki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej