146406
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35309 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 403-408. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Książka powstała w Stanach Zjednoczonych i opiera się na realiach amerykańskich. Jednak problemy, z jakimi borykają się rodzice w Stanach i w Polsce, są podobne. Nasze dzieci oglądają te same, często niestosowne filmy, tak samo agresywnie karmione są reklamami podobnie niezdrowych produktów, grają w te same - propagujące przemoc gry. Kidnaping nakreśla i odkrywa rozmaitość nowych, niepokojących tendencji w społeczeństwie, analizując jednocześnie, w jaki sposób nieodpowiedzialność niektórych specjalistów od marketingu skierowanego do młodych ludzi ma wpływ na te niebezpieczeństwa. Podstawowym celem książki jest dostarczenie rodzicom i opiekunom ważnych strategii, które mogą wzbogacić życie dziecka i pozwalają walczyć z niszczącym wpływem nieodpowiedzialnego marketingu podczas promowania produktów, programów i przeżyć.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej