145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38906 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Część I. Diagnoza psychologicznych możliwości osób ze stanami ze spektrum autyzmu. Problemy metodologiczne w badaniach funkcji intelektualnych osób z autyzmem / Anna Rybka, Maria Kielar-Turska. Trudności diagnostyczne w kontekście rozwoju dziecka z zespołem Retta / Izabella Januszewska, Andrzej Januszewski. Nieprawidłowe wzorce zachowań u małych dzieci z autyzmem / Hedviga Gregušová, Andrzej Wolski. Czy to zespół Aspergera? - diagnoza dziecka przedszkolnego z perspektywy nauczyciela / Joanna Kruk-Lasocka, Anna Kleszcz, Marta Bułaś. Część II. Wspomaganie osób ze stanami ze spektrum autyzmu. Niedyrektywność w terapii autyzmu / Anna Prokopiak. Psychologiczna pomoc małym dzieciom z autyzmem w ujęciu proponowanym przez zespół Olgi S. Nikolskiej / Maria Piszczek. Stymulacja rozwoju zdolności i zainteresowań u ucznia z zespołem Aspergera / Elżbieta Januszewska, Izabella Januszewska.
Spis treści cd.: Część III. Środowisko rodzinne wobec osób ze stanami ze spektrum autyzmu. Cierpienie rodziny z osobą z niepełnosprawnością / Dorota Kornas-Biela. Autyzm w doświadczeniu rodzeństwa / Yuliya Tarnavska. Część IV. Przygotowanie do podjęcia zadań codzienności. Współpraca pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w procesie terapii i edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kształceniu integracyjnym / Anna Bombińska-Domżał. Potrzeby edukacyjne i szkoleniowe wysokofunkcjonujących osób z autyzmem na przykładzie wyników części badawczej projektu PI-PWP Edu-Autyzm / Krzysztof Gerc, Marta Jurek. Przygotowanie osób z autyzmem do pracy zawodowej. Opracowanie programu kształtującego kompetencje zawodowe w ramach projektu VESTA / Joanna Kossewska.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej