146464
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 97448 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29476 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46719 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 87-[88].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Kto przychodzi do szkoły - dziecko czy uczeń? ; 2. Po co dzieci przychodzą do szkoły? ; 3. Do kogo dzieci przychodzą? ; 4. Poczucie własnej wartości - to podstawa, nie tylko na progu szkoły ; 5. Jak dziecko się uczy? ; 6. Jakie cechy dziecka są ważne dla przebiegu procesu uczenia się? ; 7. Jak zaprogramować proces uczenia się na pierwszym etapie szkolnej edukacji? ; 8. Procedura czy intuicja? ; 9. Czego nie ma w podstawie programowej (a jest w życiu)? ; 10. Pomysły na zajęcia i zabawy z dziećmi ; 11. Na koniec jeszcze słów kilka o matematyce, czyli jak to wszystko działa?
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej