146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96513, 100319 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38288 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca dysertacji
Rozprawa doktorska. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, Kraków 2011.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 281-296, wykaz aktów prawnych s. 297-299.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: .1. Edukacja dzieci z niepełnosprawnością w Polsce ; 2. Sytuacja dziecka z niepełnosprawnością w społeczności szkolnej ; 3. Niepowodzenia szkolne uczniów z niepełnosprawnością ; 4. Metodologiczne podstawy badań ; 5. Rzeczywisty obraz personalistycznych ograniczeń rozwojowych uczniów z niepełnosprawnością kształconych w integracji w opinii nauczycieli szkół specjalnych - badania własne ; 6. Uwarunkowania zmiany profilu kształcenia uczniów z niepełnosprawnością w opinii dyrektorów placówek integracyjnych - analiza wyników badań ; 7. Rodzina ucznia niepełnosprawnego wobec problemu zmiany placówki kształcenia ; 8. Poglądy rodziców i uczniów niepełnosprawnych ujawniające mechanizmy i strukturę funkcjonowania dziecka szkole/klasie integracyjnej ; 9. Geneza i mechanizmy zmiany profilu kształcenia a niepełnosprawności dziecka ; 10. Analiza indywidualnych przypadków uczniów niepełnosprawnych przeniesionych w toku nauki z klas integracyjnych do specjalnych.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej