145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97848 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37902 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 221-224.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przegląd najnowszych metod diagnostyczno-terapeutycznych, które można z powodzeniem stosować w terapii dzieci z warunkowanymi przez zaburzenia funkcji wzrokowych i słuchowych problemami w czytaniu i pisaniu. Zastosowane podstawy metodologii oparte są m.in. na założeniach teorii integracji sensorycznej. Oprócz wyczerpujących wyjaśnień dotyczących funkcjonowania dziecka z trudnościami w uczeniu się, publikacja zawiera opisy ćwiczeń i strategii terapeutycznych dla specjalistów oraz rodziców do pracy z dzieckiem w domu. Terapia ma na celu stymulację i korekcję określonych funkcji układów wzrokowego i słuchowego. W książce znajdują się także praktyczne wskazówki na temat przydatnych zabawek, gier i innych pomocy oraz specjalistycznego sprzętu do terapii.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pedagogów specjalnych, specjalistów terapii pedagogicznej, terapeutów SI, psychologów, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej