145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97043 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37898 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46505 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W publikacji omówiono wpływ programów telewizyjnych na relacje międzyludzkie, oddziaływanie mediów w procesie wychowania dziecka i jego uczenia się, mechanizmy psychologiczne wykorzystywane przez reklamodawców oraz sposoby, które mogą uchronić dziecko przed negatywnym wpływem reklamy, ale też pozytywny aspekt wykorzystania komputerów w rozwoju kreatywności dziecka.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla rodziców i wychowawców.
Uwaga dotycząca języka
Tekst również w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej