145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96435, 98437, 96434 (3 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46463, 46983 (2 egz.)
Czytelnia Koło
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37716 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Kierunki zmian w systemie doskonalenia nauczycieli ; Cz. 1, Podstawy teoretyczne : 2. Sieć jako fenomen społeczny naszych czasów ; 3. Sieć jako nowy typ organizacji ; 4. Sieć jako społeczność uczących się ; Cz. 2, Od teorii do praktyki : 5. Potencjał społeczny nauczycieli jako wyzwanie dla tworzącycch sieci ; 6. Tworzenie organizacyjnych warunków do współpracy i zespołowego uczenia się ; 7. Tworzenie uczącej się społeczności w szkole i w sieci. Doświadczenia brytyjskie ; 8. Dynamika powstawania sieci na przykładzie Sieci Uczących się Przedszkoli "Supeł" ; 9. Sieci szkół i sieci nauczycieli w Republice Federalnej Niemiec ; 10. Sieć: naturalne środowisko uczenia się nauczycieli szkół. Doświadczenia holenderskie ; Cz. 3, Przykłady dobrej praktyki : 11. Sieć "Kujawy" ; 12. Sieć uczących się szkół ; 13. Sieć dyrektorek przedszkoli ; 14. Sieć ENIRDELM.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla szkolnych organizatorów rozwoju edukacji, koordynatorów sieci, konsultantów placówek doskonalenia nauczycieli i in.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł. z ang. Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej