145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do każdego, kto chciałby poprawić swoją komunikację z innymi. Polecamy ją nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób: skutecznie słuchać, wyrażać siebie, rozumieć różnice w komunikowaniu się wynikające z różnorodności kultur i odmienności płci, używać i rozumieć język ciała, być asertywnym, efektywnie porozumiewać się w rodzinie, wśród znajomych, w pracy, czy radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Doskonała lektura również dla trenerów biznesu, doradców personalnych i menedżerów, którzy chcieliby stać się bardziej efektywni w swojej pracy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95113 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 333-336.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: Cz. I. Umiejętności podstawowe ; 1. Sztuka słuchania ; 2. Odsłanianie się ; 3. Ekspresja ; Cz. II. Umiejętności na poziomie zaawansowanym ; 4. Język ciała ; 5. Parajęzyk i metakomunikaty ; 6. Ukryte programy ; 7. Analiza transakcyjna ; 8. Precyzowanie wypowiedzi ; 9. Kultura i rodzaj ; Cz. III. Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych ; 10. Trening asertywności ; 11. Uczciwa kłótnia ; 12. Negocjacje ; Cz. IV. Sztuka komunikowania sie w sytuacjach towarzyskich ; 13. Przedwczesne osądy ; 14. Nawiązywanie kontaktu ; Cz. V. Sztuka porozumiewania się w rodzinie ; 15. Sztuka rozmawiania o seksie ; 16. Sztuka komunikowania się z dziećmi ; 17. Komunikowanie się w rodzinie ; Cz. VI. Umiejętność wywierania wpływu na ludzi ; 18. Wywieranie wpływu ; 19. Małe grupy ; 20. Przemawianie na forum publicznym ; 21. Rozmowa-wywiad.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej