146464
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 96002 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. 19-28.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Trzydzieści lat kształcenia logopedów w Uniwersytecie Gdańskim ; Historia logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie ; Interdyscyplinarność logopedii - szkoła wrocławska ; O ostrość refleksji naukowej. Przedmiot logopedii i procedury logopedycznego postępowania ; Sprawności językowe i komunikacyjne a inne funkcje psychiczne ; Gramatyka a logopedia ; Patofonetyka - nowy przedmiot kształcenia czy nowe ujęcie starych tematów? ; Logopedia artystyczna i jej miejsce w kształceniu logopedów ; Rodzic a skuteczność terapii logopedycznej dziecka ; SLI w kontekście psycholingwistycznych teorii przetwarzania procesów mowy - implikacje dla praktyki logopedycznej ; Model lateralizacji a poziom słuchu fonemowego u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza badań ; Procesy definiowania u dzieci cztero-, sześcio- i ośmioletnich ; Sprawność definiowania w rozwoju mowy i niektórych jej zaburzeniach ; Percepcja mowy i muzyki na przykładzie badań dzieci w wieku 5-7 lat ; Ćwiczenia słuchowe w terapii logopedycznej. Wskazówki metodyczne ; Logopedyczne aspekty edukacji dwujęzycznej ; Logopedyczne badania przesiewowe sześciolatków ; Dobór metody w terapii osób jąkających się ; Logopeda w ogrodzie kultury ; Przeszłość i przyszłość w badaniach nad afazją ; Sprawności narracyjne w otępieniu alzheimerowskim - postepowanie terapeutyczne ; Ocena płaszczyzny suprasegmentalnej ciągu fonicznego w dyzartrii ; Nabywanie umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci ; Dzieci przedwcześnie urodzone jako grupa zagrożona ryzykiem nieprawidłowego rozwoju mowy i języka ; Budowanie kompetencji składniowej w dyskursie zaburzonym ; Powodzenie terapii osób z afazją a wsparcie systemowe ; Afazja wzgórzowa. Opis przypadku ; Zaburzenia linearności - podstawowy wymiar trudności w czytaniu i pisaniu ; Aspekt logopedyczny w opisie interpretacji błędów w pisaniu jako jednej z form komunikacji językowej ; Analiza wytworów czynności grafomotorycznych dzieci w wieku 7-13 lat ; Dysleksja paradygmatyczna i syntagmatyczna - przykłady błędów w zapisach dzieci ; Kształtowanie morfologicznej kompetencji językowej u dzieci ; Niepowodzenia szkolne a glottodydaktyka. Studium przypadku ; Terapia surdologopedyczna w ujęciu komunikacyjnym ; Trudności uczniów niesłyszących w językowym opisie uczuć ; (Nie)słyszący jako wyzwanie dla współczesnej surdologopedii ; Wykorzystanie autorskich programów multimedialnych w terapii logopedycznej dzieci niepełnosprawnych ; Logopedia w internecie.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej