146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97735 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37661 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 261-285.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Społeczno-kulturowe, psychologiczne i pedagogiczne konteksty zachowań kooperacyjnych ; Współpraca jako przedmiot badań ; Idea współpracy uczniów niepełnosprawnych i pełnosprawnych w edukacji ; Metodologiczne podstawy badań ; Współpraca w doświadczeniach niepełnosprawnych i pełnosprawnych gimnazjalistów ; Rodzaj grupy zadaniowej oraz typ zadania jako czynniki różnicujące zachowania kooperacyjne niepełnosprawnych i pełnosprawnych adolescentów w sytuacjach zadaniowych ; Cechy osobowości wg teorii Wielkiej Piątki jako czynniki wyjaśniające zachowania kooperacyjne gimnazjalistów ; Wartości indywidualistyczne i kolektywistyczne a zachowania kooperacyjne gimnazjalistów ; Role zadaniowe uczniów niepełnosprawnych i pełnosprawnych w sytuacjach wymagających współpracy ; Dyskusja i wnioski.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej