145951
Książka
W koszyku
(Program Partner)
1.Reklama jako forma komunikacji 2.Polowanie na grubego zwierza 3.Miejsce reklamy w tradycji kulturowej 4.Kod reklamy a globalizacja 5.Reklama i retoryka - czy reklama kłamie? 6.Ukryta perswazja w reklamie 7.Znaki w reklamie i kultrura 8.Internet - źródło wiedzy czy niewiedzy 9.Prasa i zjawisko interakcyjności 10.Multimedialność mediów 11.Informacja - rynek i rynki? 12.Telepraca - przyszłość cywilizacji mediów 13.Ogólne zasady prezentacji 14.Co powinien wiedzieć prezenter? 15.Jak orgaznizować warsztat pracy 16.Literacki rodowód internetowej prozy pamiętnikarskiej 17.E-fikcja, hipertekst, cyberprzestrzeń - nowy świat wartości? 18.Stanowiska i strony w rozmowie
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Brak informacji o dostępności: sygn. bp 4913 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: (edukacja czytelnicza i medialna w szkole ponadgimnazjalnej).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej