146406
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96272, 96270, 96269, 96271, 96331, 96268 (6 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37600, 37602, 37601 (3 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29171, 29169, 29170 (3 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46569, 46571, 46570 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja powstała w ramach projektu "Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 86.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: I. Jak dostrzec wybitnie uzdolnionego ucznia? ; II. Jakie wsparcie zewnętrzne jesteśmy w stanie zaproponować uczniowi wybitnie uzdolnionemu i gdzie samemu możemy na ten temat poszukiwać informacji ; III. Podstawowe rodzaje aktywności preferowane przez uczniów wybitnie uzdolnionych w zakresie fizyki i formy współzawodnictwa oraz programy, w ramach których może je realizować ; IV. Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów wybitnie uzdolnionych ; V. Uczeń wybitnie zdolny w klasie - jak wykorzystać jego potencjał do rozwoju i jego, i klasy ; VI. Formy pracy szkoły i nauczyciela z uczniami wybitnie uzdolnionymi w czasie ferii, wakacji, dni wolnych - obozy, warsztaty ; VII. Jak rozwijać matematyczne i informatyczne umiejętności ucznia wybitnie uzdolnionego w zakresie fizyki? ; VIII. Indywidualny program i indywidualny tok nauki w przypadku ucznia wybitnie uzdolnionego ; IX. Rozwój społeczny ucznia wybitnie uzdolnionego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej