146464
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96161 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 411-435. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Pedagogia przejścia i pogranicza ; Edukacja jako trwały podmiot i przedmiot blokady rozwoju. Hipotezy dysfunkcjonalności po 20 latach ; Mimikra czy sternik? Dramat pedagogiki w sytuacji przesilenia formacyjnego ; Demokracja w edukacji czy edukacja dla demokracji? ; Edukacja wobec nadziei i zagrożeń współczesności ; Zapętlenie kwestii edukacyjnej w sytuacji gwałtownej zmiany jej kontekstu ; Rynek edukacyjny a demokracja - sprzeczne wyzwania ; I cóż po pedagogu w zbójeckich czasach? ; Lęk i edukacja wobec przyszłości świata ; Potrzeba kształcenia w humanistycznej mądrości ; Mądrość jako oferta czwartej pedagogiki Pierwszego Pedagoga ; 30 grzechów głównych w kształceniu nauczycieli ; Zmienić kształcenie nauczycieli ; Mity i funkcje szkoły. U korzeni dominującego paradygmatu edukacyjnego ; Ukryta przemoc jako podstawa racjonalności funkcjonowania szkoły ; Praca w szkole jako złudzenie. Studium przypadku ; Socjopedagogiczne problemy płci (zarys wykładu i konwersatorium) ; Epidemie społeczne w środowisku akademickim ; Pedagogie pozoru i ułudy ; O różnym rozumieniu równych szans edukacyjnych ; Długotrwałe sprzężenie poziomu podstawowej alfabetyzacji i jakości życia w dorosłości ; Nierówno pod sufitem ; Nowe nierówności społeczne w edukacji wyższej ; Szkoła potem. Nadzieje i zwątpienia ; Potrzeba edukacji krytycznej ; Szkoła do/dla zmiany społecznej - warunki konieczne.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej