145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95999 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Neuropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej ; Język wizualny cywilizacji europejskiej ; Od obrazu do obrazu: lubię to! ; Obrazy ciała, obrazy produktu. Analiza metafor wizualnych i multimodalnych w mediach masowych ; Nieintencjonalny wpływ reklam: Święty Mikołaj, Photoshop i przestrzeń publiczna ; Jesteś oczami swoich widzów i musisz ich tam zabrać ; Film jako komunikat ; Dramaturgia żywego obrazu ; Ubiór jednostki jako przedmiot interpretacji i badań interdyscyplinarnych ; Wizualizacja i percepcja w architekturze i urbanistyce ; Komunikat wizualny w twórczości osób głuchoniewidomych.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i wykładowców w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych oraz praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej