145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37397 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 95281 /33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Istota marketingu i jego zakres ; 2. Otoczenie rynkowe współczesnego przedsiębiorstwa ; 3. Marketing w ujęciu instrumentalnym ; 4. Marketing dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych ; 5. Zachowania rynkowe nabywców finalnych ; 6. Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe ; 7. Segmantacja rynku i pozycjonowanie oferty rynkowej ; 8. Zarządzanie marketingowe ; 9. Marketing i konkurencja w nowej gospodarce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej