145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37628 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94682 /371.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 209-216. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Części: I, Co wnoszą teorie socjokulturowe Wygotskiego i Brunera do myślenia o zmianie i rozwoju w edukacji? : 1. Założenia dotyczące uczenia się i tworzenia wiedzy ; 2. Strategie pracy nauczyciela z uczniem ; 3. Dziecko-uczeń w teorii socjokulturowej ; 4. Nauczyciel i jego rola w perspektywie socjokulturowej ; 5. Motywacja do uczenia się - kontekst socjokulturowy ; 6. Szkolne środowisko uczenia się, reguły kierowania klasą i proces "uczenia uczenia się" ; 7. Planowanie i organizacja pracy ucznia. Od działania ze wsparciem do działania samodzielnego ; 8. Ocenianie i monitorowanie pracy ucznia ; II, Rozwijanie zdolności uczenia się - metoda naukowego poznania i narzędzia uczenia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej