145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94477 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28845 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46015 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 144-157.
Uwaga dotycząca zawartości
Spis treści: Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy ; Młody rynek , czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży ; Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem ; Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy ; Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta ; Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych ; Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym ; Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej ; Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej