145951
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94365 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29038 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: Język i nastrój reklamy. Iluzja odporności na jej działanie. Faktyczne zachowania konsumenckie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 288-310. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Reklama - co może, a czego nie może ; 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy ; 4. Procesy poznawcze ; 5. Nastrój i emocje ; 6. Człowiek w reklamie ; 7. Zachowania komunikacyjne ; 8. Reklama polityczna i społeczna ; 8. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej