146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95662 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37011 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28846 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47008 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 374-401. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Chaos jako perspektywa analizy dydaktyki ; 2. Dydaktyka między wiedzą potoczną a naukową ; 3. Niejednoznaczność pojęć i koncepcji dydaktycznych ; 4. Zawirowania teoretyczne ; 5. Chaos dydaktyczny - podsumowanie z metaforą w tle.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Rozważania na temat wykorzystania pojęcia "chaos" w opisie specyfiki dydaktyki jako subdyscypliny pedagogicznej i praktyki społecznej (nauczycielski chaos potoczno-teoretyczny, folk-dydaktyka, pop-dydaktyka, dyskurs dydaktyczny, teorie psychologiczne w myśleniu dydaktycznym, behawioryzm, konstruktywizm).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej