146406
Książka
CD
W koszyku
Rozdział 1. Ewaluacja - co to takiego, Rozdział 2. Wymagania państwowe wobec przedszkoli jako wizja pedagogiczna i drogowskaz dla dyrektora, Rozdział 3. Przedszkole - fundament edukacji, Rozdział 4. Metodologia ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu, Rozdział 5. Praktyka ewaluacji w przedszkolu (część poglądowa) 5.1. Pierwsza ewaluacja - "Lubię moje przedszkole", Rozdział 6. Praktyka ewaluacji w przedszkolu (część praktyczna), 6.1. Druga ewaluacja - "Rodzice partnerami przedszkola", Rozdział 7. Źródła wyboru tematyki ewaluacji - kompetencje kluczowe, 7.1. Po pierwsze - język 7.2. Projekt ewaluacji kształcenia językowego, Rozdział 8. Źródła wyboru tematyki ewaluacji - wymagania centralne w zakresie procesów edukacyjnych, 8.1. Projekt ewaluacji koncepcji pracy przedszkola, 8.2. Projekt ewaluacji działań wyrównujących szanse edukacyjne dzieci, Rozdział 9. Wykorzystanie ewaluacji, 9.1. Raport z ewaluacji - struktura dokumentu, 9.2. Zarządzanie przez ewaluację.
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 93243 /371 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 113-114.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej