146941
Book
In basket
Skrócony spis treści: I. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej: 1. Problemy z katogaryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych, 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji, 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej, II. Zastosowanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych w praktyce wybranych organizacji non profit: 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych, 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce, 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej, 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia.
Availability:
Wypożyczalnia Konin
There are copies available to loan: sygn. 93397 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again