146883
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści: I. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej: 1. Problemy z katogaryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych, 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji, 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej, II. Zastosowanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych w praktyce wybranych organizacji non profit: 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych, 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce, 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej, 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93397 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej