146406
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. Życie w konsumpcji: 1.Dyskretny urok konsumpcjonizmu. Szkic do portretu konsumenta XXI wieku, 2.Konsumpcja klasy średniej w Polsce. Czy konsumowanie wyznacza etos?, 3.Mentalność prawego kciuka jako poznawczy regulator funkcjonowania, 4.Objects of Desire as Objects of Speculation, 5.Powiślaki, kwaśnica, burczybas i barbarzyńcy... Wszystko jest na sprzedaż?, 6.Konsumpcja afordancji środowiskowych a przestrzenna lokacja i relokacja tożsamości, 7.Wykluczenie konsumpcyjne - wymiar jednostkowy i społeczny - zarys problematyki, CZĘŚĆ II. Konsumpcja w życiu: 8.Materialism and its Alternatives, 9.Merkantylizm psychiczny, struktura celów życiowych a poczucie dobrostanu psychologicznego, 10."Coś za coś", czyli zdrowotne koszty orientacji merkantylnej Joanna Mateusiak, 11.Biedni czy bogaci? Wpływ dochodu i postaw wobec pieniędzy na ocenę własnej sytuacji finansowej, 12.O typach zakupów, które mogą zwiększać zadowolenie z życia, 13.Style konsumpcji i materializm a transcendencja i lęk przed śmiercią: co kupować, aby poczuć się lepiej?, 14.Determinanty konsumpcji w ramach produkcji własnej gospodarstw domowych, 15.Panel dyskusyjny - The Dilemma of Consumer in a Period of Economic.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93238 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28675 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jakość życia".
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji (Gdańsk, 2009).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej