145951
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Skrócony spis treści: CZĘŚĆ I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: Rozdział 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa, Rozdział 2. Narzędzia promocji, Rozdział 3. Reklama i jej cele, Rozdział 4. Rodzaje reklamy, Rozdział 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej, Rozdział 6. Komunikacja zintegrowana, CZĘŚĆ II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: Rozdział 7. Nośniki i środki reklamy, Rozdział 8. Planowanie mediów, Rozdział 9. Przekaz reklamowy, Rozdział 10. Perswazja w reklamie, Rozdział 11. Etyka w reklamie, Rozdział 12. Ograniczenia prawne reklamy, CZĘŚĆ III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: Rozdział 13. Tożsamość przedsiębiorstwa, Rozdział 14. Liternictwo, Rozdział 15. Projektowanie graficzne, Rozdział 16. Wystawiennictwo, Rozdział 17. Promocja w miejscu sprzedaży, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: Rozdział 18. Struktura przemysłu reklamowego, Rozdział 19. Agencja reklamowa, Rozdział 20. Zarządzanie kampanią reklamową, Rozdział 21. Skuteczność i efektywność reklamy, Rozdział 22. Budżet reklamy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93098 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 269-271.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej