146406
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści: Rozdział 1. Wprowadzenie, Rozdział 2. Czas dojrzewania: coaching, mentoring i psychologia pozytywna, Rozdział 3. Filozofia i psychologia w coachingu i mentoringu: teoria procesów uczenia się, Rozdział 4. Definicje: psychologia coachingu, coaching, mentoring i uczenie się, Rozdział 5. Rola coachingu i mentoringu w powstawaniu uczącej się organizacji i uczącej się wspólnoty, Rozdział 6. Uniwersalna struktura odpowiadająca potrzebom coachingu i mentoringu w zróżnicowanym środowisku międzykulturowym, Rozdział 7. Metody i narzędzia, Rozdział 8. Nieustający rozwój, zasoby przydatne do nauki i ćwiczenia praktyczne, Rozdział 9. Analiza przykładów, Rozdział 10. Ewaluacja, Rozdział 11. Wnioski, dyskusja i zadania na przyszłość.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93369 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36843 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 279-289. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej