145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36442, 36366 (2 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28733 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45365 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 91726 /37(02) (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: Cz. I, Zmienność myślenia o dziecku i nauczycielu klas początkowych : 1. Dyskursy pedagogiki wczesnoszkolnej ; 2. Kategoria dziecka i dzieciństwa w nowożytnej myśli pedagogicznej ; 3. Prawa dziecka ; 4. Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu ; 5. Nauczyciel z uczniem, rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego ; 6. (P)rogi szkoły ; Cz. II, Socjalizacja - wychowanie - tożsamość dziecka : 7. Oblicza szkolnej socjalizacji ; 8. Wczesna edukacja i płeć kulturowa ; 9. Książka obrazkowa dla dzieci ; 10. Socjopedagogiczny wymiar zabawy w edukacji wczesnoszkonej ; 11. Dziecko i rówieśnicy w społecznym świecie wczesnej edukacji ; 12. Dziecięca codzienność w przestrzeni podwórka ; 13. Dzieci z obszarów biedy i zaniedbań kulturowych ; Cz. III, Kształcenie - wiedza - dziecięce dociekania : 14. Tworzenie warunków dla rozwojowej zmiany poznawczej i konstruowania wiedzy ; 15. Programy kształcenia i podręczniki szkolne jako "wybór z kultury" ; 16. Kształcenie zintegrowane jako koncepcja zmiany w polskiej edukacji początkowej ; 17. Dociekania filozoficzne z dziećmi ; 18. Poznawanie ucznia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej