145951
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; tł. [z ang.] Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka. - Wyd. 3. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2007. - 519 s. : il. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor.: il.; 23 cm.
(Onepress Exclusive)
Teoria nowoczesnego visul merchandisingu, Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów, Urządzenie sklepu: fasada,wnętrze i wyposażenie, Manekiny i inne formy przestrzenne, Materiały,rekwizyty i narzędzia, Zasady projektowania, Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania, Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej, Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych, Sposoby ożywania małego sklepu specjalistycznego, Reklama wizualna - narzędzie,które mówi, Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej, Materiały POP, Wykonanie ekspozycji, Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36122 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej