145951
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89828 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35633 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 265-268.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja ; 2. Koncepcja marketingu i jego uwarunkowania ; Analizy studiów przypadków ; 3. Charakterystyka rynku sportu ; 4. Podmioty na rynku sportu ; 5. Produkty sportu ; Analizy studiów przypadków ; 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu ; 7. Promocja organizacji sportowych ; 8. Nowe media w marketingu organizacji sportowych ; 9. Sponsoring sportu ; Analiza studium przypadku.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej