146406
Książka
W koszyku
Cz.I: ZAGADNIENIA WSTĘPNE, 1.Wprowadzenie, 2.Narodziny mediów masowych, Cz.II: TEORIE, 3.Pojęcia i modele komunikowania masowego, 4.Teoria mediów a teoria społeczna, 5.Komunikowanie masowe a kultura, 6.Nowe media - nowa teoria?, 7.Normatywna społeczna teoria mediów, Cz.III: STRUKTURY, 8.Struktura i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność, 9.Ekonomia i zarządzanie mediami, 10.Globalne komunikowanie masowe, Cz.IV: ORGANIZACJE, 11.Organizacja mediów - naciski i wyzwania, 12.Twarzenie kultury mediów, Cz.V: TREŚĆ, 13.Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy, 14.Gatunki i teksty, Cz.VI: WIDOWNIA, 15.Widownia - teoria i tradycje badawcze, 16.Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów, Cz.VII: ODDZIAŁYWANIE, 17.Oddziaływanie mediów - procesy i modele, 18.Oddziaływania społeczno-kulturowe, 19.Informacje, opinia publiczna i komunikacja publiczna, 20.Epilog. Przyszłość komunikacji masowej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34867 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 530-566 oraz przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej