146414
Książka
W koszyku
Autorzy pracy zbiorowej próbują określić uwarunkowania komunikacji między dwoma głównymi aktorami tworzącymi rzeczywistość szkolną, czyli nauczycielem i uczniem. Demokratyzacja procesu edukacyjnego wpływa na podkreślenie znaczenia podmiotowości wychowanka i konieczność rozpoznania jego osobowości i oczekiwań. Teoretyczne rozważania zweryfikowano przeprowadzonymi specjalnie dla potrzeb publikacji badaniami nad komunikacją i podmiotowością w praktyce pedagogicznej. Omówione zostały również środki komunikacji społecznej we współczesnej szkole, a także rozpoznano przyczyny zaburzeń dialogu i określono sposoby przeciwdziałania.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33470 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej