145951
Książka
W koszyku
W Leksykonie zamieszczono hasła dotyczące: pojęć i znaczeń marketingu, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa, identyfikacji rynków docelowych, metod i technik badań rynku, zachowań konsumentów, produktu, cen, dystrybucji, promocji, zarządzania marketingowego, handlu detalicznego i hurtowego, marketingu usług i organizacji niezyskowych, marketingu międzynarodowego.
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 68711 /33 (1 egz.)
Czytelnia Koło
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30371/P-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeksy.
Nazwy aut. haseł na s. 7
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej