146423
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31320 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35892 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 343-345.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Cz.I, : 1. Perspektywy marketingu ; 2. Planowanie marketingowe ; 3. Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce ; 4. Rynek usług turystycznych ; 5. Strategia produktu ; 6. Kształtowanie cen produktu ; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Dystrybucja ; 9. Reklama ; 10. Broszura reklamowa ; 11. Promocja sprzedaży ; 12. Marketing bezpośredni ; 13. Public relations ; 14. Kontrola działalności marketingowej ; Cz.II, Studia przypadków.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej