146406
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31208 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38725 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 237-[239].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Istota marketingu ; 2. Bezpośrednie otoczenie przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo ; 3. Marketingowe systemy informacyjne ; 4. Produkt ; 5. Dystrybucja ; 6.Promocja ; 7. Marketingowa strategia przedsiębiorstwa ; 8. Nowe obszary marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej