145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Spis treści: 1.Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym? 2.Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy, 3.Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę firmy? 4.Menedżer, czyli powołanie i zawód, 5.Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań, 6.Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce, 7.Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie, 8.Kierowanie, czyli współpraca z personelem, 9.Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy, 10.Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę, 11.Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie, 12.Personel, czyli wielość grup w firmie, 13.Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle, 14.Management, czyli repetytorium z całości.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27958 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [238-239].
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej