146406
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35052 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 226-228.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Co sprawia, że klasa jest trudna? ; 2. Spotkania klasowe ; 3. Opracowanie grupowego (klasowego) planu zachowania ; 4. Wprowadzanie klasowego planu zachowania metodą wzmocnień grupowych ; 5. Ustalenie zasad współpracy z klasą ; 6. Postępowanie z trudnymi uczniami ; 7. Zachowania powtarzające się i zmiana zachowania ; 8. Nauczyciele na zastępstwie a trudna klasa ; 9. Wzajemne wspieranie się nauczycieli ; 10. Podsumowanie.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praktyczne wskazówki dla nauczycieli pracujących z trudną klasą. Wyjaśniono co sprawia, że klasa jest trudna. Przedstawiono: rady dot. spotkania klasowego, opracowanie "kontraktu klasowego" i jego wprowadzenia metodą wzmocnień grupowych, ustalenie zasad współpracy z klasą, radzenie sobie z trudnymi uczniami, indywidualny plan radzenia sobie z zachowaniem dla uczniów z zaburzeniami zachowania, postępowanie z uczniami z ADD/ADHD, wskazówki dla nauczycieli na zastępstwie, wzajemne wspieranie się nauczycieli. Odwołano się do australijskiego systemu oświaty i australijskich realiów, ale zastosowane rozwiązania trudnych sytuacji są możliwe do zaadaptowania do innych warunków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej