145951
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
Spis treści: 1.Sprzedaż i marketing, 2.Badania rynku. Wprowadzenie, 3.Analiza rynku, 4.Obserwacja konkurencji, 5.Sprzedaż próbna, 6.Marketingowy aspekt nowego projektu, 7.Przed wprowadzeniem projektu w życie. Wprowadzenie, 8.Ustalanie ceny, 9.Organizacja dystrybucji sprzedaży, 10.Projektowanie odpowiedniego obrazu, 11.Planowanie wejścia na rynek, 12.Reklama, promocja, sprzedaż. Wprowadzenie, 13.Po co, gdzie i kiedy reklamować? 14.Jak reklamować? 15.Przygotowanie ulotki i broszury reklamowej, 16.Współpraca ze środkami masowego przekazu, 17.Techniki sprzedaży, 18.Wspieranie sprzedaży, 19.Planowanie i sytuacje specjalne, 20.Problemy z przepływem gotówki, 21.Stawianie czoła konkurencji, 22.Zastój lub zbyt szybki rozwój.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62023, 60119 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28206, 28592 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej