145951
Książka
W koszyku
Spis treści: 1.Koncepcja marketingu, 2.Planowanie strategiczne, 3.System informacji marketingowej oraz badania marketingowe, 4.Możliwości marketingowe a zmiany w otoczeniu firmy, 5.Postępowanie konsumenta na rynku, 6.Postępowanie przedsiębiorstwa na rynku, 7.Segmentacja rynku, 8.Strategia produktu,9.Zarządzanie nowym produktem, 10.Cykl życia produktu a strategie marketingowe, 11.Promocja, 12.Polityka cenowa, 13.Polityka dystrybucji, 14.Organizacja i kontrola marketingu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29784 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 431-433. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej