146557
Książka
W koszyku
Podręcznik zawiera szeroki przegląd koncepcji metodycznych opartych na dialogu i aktywności twórczej uczniów. Autor uzasad-nia potrzebę preferowania w szkole dialogu i samodzielnego uczenia się uczniów kosztem ograniczania ich aktywności kierowanej przez nauczyciela. Prezentuje typologię metod i form dydaktycznych, eksponujących rolę ucznia, oraz koncepcje metodyczne, w których dominuje dialog nauczycielsko-uczniowski i uczniowsko-nauczycielski oraz samodzielne uczenie się uczniów. Ukazuje także istotę autorytetu nauczyciela opartego na dialogu partnerskim z uczniami i ich rodzicami.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35197 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej