145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: 1.Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta, 2.Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3.Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4.Strategia marketingu bezpośredniego, 5.Planowanie marketingu bezpośredniego, 6.Baza danych o klientach, 7.Użytkownicy bazy danych o klientach, 8.Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej, 9.Zastosowanie baz danych o klientach, 10.Segmentacja rynku i badania marketingowe, 11.Opracowanie oferty marketingowej, 12.Przesyłka bezpośrednia, 13.Telemarketing, 14.Zarządzanie relacjami z klientem, 15.Media elektroniczne i audiowizualne, 16.Inne środki komunikacji z klientem, 17.Planowanie kreatywne w marketingu bezposrednim, 18.Realizacja kampanii pocztowej, 19.Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego, 20.Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym, 21.Efektywność marketingu bezpośredniego, 22.Zintegrowana komunikacja marketingowa, 23.Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35108 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej