146406
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ISSN 0208-6336 ; nr 2420)
Treścią prezentowanej publikacji są zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku biblioteki publicznej. Wizerunek ten buduje satysfakcja korzystających z jej oferty, warunkowana staranną i fachową obsługą użytkowników. Ci z kolei mogą w ten sposób upowszechniać pozytywne opinie o bibliotece. Istotne są także dobre kontakty biblioteki z jednostkami nadrzędnymi, mediami i sponsorami. Niezbędna jest także współpraca z innymi placówkami kulturalnymi i oświatowymi mająca na celu rozwój kulturalny mieszkańców, a co za tym idzie u wpisanie się biblioteki w bieżące życie społeczności lokalnych. W pracy przedstawiono teorię wizerunku biblioteki publicznej, w tym techniki kreowania wizerunku, m.in. rolę technik marketingowych, znaczenia zarządzania strategicznego, a także etapy procesu public ralations w budowaniu wizerunku biblioteki w lokalnej społeczności. W publikacji pomieszczono też wyniki badań empirycznych dotyczących tworzenia wizerunku biblioteki publicznej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34927 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.119-121
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej