145951
Książka
W koszyku
Praca z najmłodszymi dziećmi w szkole wymaga od nauczyciela nieustannej czujności twórczej. Dobra świetlica wymaga tej czujności w stopniu zwielokrotnionym. Świetlica nie powinna być bowiem tylko przechowalnią lub miejscem do odrabiania pracy domowej. Zapracowani rodzice zdają się tego właśnie od nas wymagać, ale nie dajmy się zwariować! Dziecko w świetlicy musi mieć czas na odpoczynek po wysiłku umysłowym i czas na nieformalne kontakty z formalną grupą rówieśniczą, jaką stanowią koledzy z klasy lub szkoły. Propozycje przedstawione w "Alfabecie świetlicowym" są naszą wizją swobodnej zabawy i nauki przez zabawę. Dzieci, z którymi pracujemy, polubiły takie zajęcia i mocno się w nie angażują. Zdobyłyśmy też pełną akceptację rodziców zadowolonych z rezultatów naszych działań .W "Alfabecie świetlicowym" starałyśmy się przedstawić różnorodne rozwiązania metodyczne, od spotkań z plastyką i muzyką począwszy, poprzez elementy profilaktyki zachowań trudnych, do zajęć o charakterze gier ruchowych i konkursów. Mamy nadzieję, że każdy poszukujący nowej oferty wychowawca - przyjaciel dzieci, znajdzie wśród naszych propozycji inspirację dla własnych pomysłów. A jeśli skorzysta z naszych jako "ściągi" - będziemy dumne i szczęśliwe.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35028 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45690 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej