146464
Książka
W koszyku
Książka podejmuje problematykę uczenia się, traktowanego jako ważny składnik procesu kształcenia, sygnalizując jego dydaktyczne i społeczne konteksty. Autorzy przedstawiają różne uwarunkowania i obszary uczenia się szkolnego i pozaszkolnego oraz sygnalizują konieczność rozpatrywania uczenia się jako aktywności poznawczej podmiotu, odbywającej się w różnych miejscach, w różnym czasie i z różnym nasileniem. Celem książki jest przywrócenie uczeniu się należnemu mu miejsca w dydaktyce. Autorzy przedstawiają etyczne, polityczne, społeczne i dydaktyczne aspekty uczenia się, traktując je jako aktywność ważną dla rozwoju każdego człowieka, grup społecznych i całych społeczeństw.Książką powinni być zainteresowani nauczyciele akademiccy zajmujący się praktyką kształcenia oraz studenci przygotowujący się do zawodu nauczyciela
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34590 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej