145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka rozważa istotne zagadnienia reformującego się szkolnictwa powszechnego:- podstawę programową u nie jest ona tym czym miała być - standardy egzaminacyjne u tylko pozornie normują testy stosowane na egzaminach zewnętrznych - testy u dostarczają innej wiedzy o uczniowskich umysłach niż oceny wewnętrzne i nie powinny ich wypierać - trudności stwarzane przez gimnazjalistów - choć mają rożną genezę, to zapobiegają im podobne środki, których wspólnym mianownikiem jest szacunek dla uczniowskich roszczeń Książka zawiera śmiałe interpretacje oparte na gruntownych danych empirycznych. Zainteresuje teoretyków i praktyków oświatowych, a także opinię publiczną, która docenia wpływ szkolnictwa na przyszłość kraju
Status dostępności:
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33915 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26516 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej