145951
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72196 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31461 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24865 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 349-352.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Orientacja na wzrost wartości współczesnego przedsiębiorstwa ; 2. Cele działalności przedsiębiorstwa w warunkach niepewności i ryzyka ; 3. Człowiek - kreator wartości przedsiębiorstwa ; 4. Metody wyceny bieżącej przedsiębiorstwa ; 5. Specyfika wyceny małych przedsiębiorstw ; 6. Restrukturyzacja firmy jako kierunek wzrostu jej wartości ; 7. Alianse strategiczne, fuzje i przejęcia ; 8. Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie w celu wzrostu jego wartości ; 9. Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy ; 10. Emisje papierów wartościowych - źródło finansowania dla przedsiębiorstw.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów przedsiębiorstw, pracowników naukowych, doradców i konsultantów, analityków rynków kapitałowych, zainteresowanych kształtowania wartości przedsiębiorstw oraz studentów kierunków zarządzania i finansów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu ekonomii, organizacji, zarządzania i prawa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej