146447
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 57)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73849 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31772 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38446 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. 221-240.
Uwaga dotycząca zawartości
Zwiera: Tendencje w badaniach nad wybitnymi zdolnościami ; Koncepcje wybitnych zdolności a osobowość uczniów zdolnych ; Wybrane różnice indywidualne a osiągnięcia uczniów zdolnych ; Rozwój emocjonalny i społeczny osób zdolnych ; Mądrość a wybitne zdolności i osiągnięcia ; Rola kategorii oceny i funkcjonowania uczniów zdolnych ; System wartości uczniów wybitnie zdolnych ; Style poznawcze a osiągnięcia uczniów zdolnych ; Motywacyjne i poznawcze uwarunkowania osiągnięć uczniów zdolnych ; Wspomaganie psychologiczne uczniów zdolnych ; Wnioski dotyczące psychologicznych uwarunkowań osiągnięć uczniów zdolnych ; Kierunki i perspektywy badań osób wybitnie zdolnych.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej