146429
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79615 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33409 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 367-370.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych ; 2. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców ; 3. Konsument w centrum strategii marketingowej ; 4. Relacje z klientem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem ; 5. Kształtowanie satysfakcji klienta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej