146447
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84259 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33407 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 278-279.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania ; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku ; 3. Mierniki statystyczne ; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 5. Analiza sezonowości ; 6. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 7. Elastyczność popytu ; 8. Analiza rynku w przestrzeni ; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych ; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, a także dla pracowników zajmujących się w przedsiębiorstwach marketingiem, analizami ekonomicznymi lub analizami rynku.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej